Beheerder Wegen en Riolering

| 8 februari 2018

Beheerder Wegen en Riolering

Hardinxveld-Giessendam | 36 uur

Wat ga je bij ons doen?
Je zorgt voor de voorbereiding en de ontwikkeling van beheer en beleid op het gebied van wegen en riolering. Burgerparticipatie en een goede afstemming met collega’s en externe partijen vind je daarbij vanzelfsprekend. Je zorgt voor het opstellen en uitvoeren van een meerjarenplanning.

Je geeft advies aan bestuur en collega’s over je taakvelden en je beheert de toegewezen budgetten.  Nieuwe ontwikkelingen binnen je vakgebied pas je toe in je werk en je levert een bijdrage aan projecten.

Wat breng je mee?
Voor een goede uitvoering van de functie beschik je over een opleiding op Hbo-niveau, richting civiele techniek. Daarnaast beschik je over kennis en ervaring op het brede gebied van wegen en riolering. Je bent bekend met moderne beheersystemen.

Je hebt een klantgerichte en flexibele instelling en beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent een teamspeler en in staat om met je teamleden resultaten te boeken.

De kerncompetenties die wij van al onze medewerkers verwachten zijn: klantgericht, kwaliteitsgericht, motivatie en samenwerken. Specifieke competenties voor deze functie zijn: integraal werken, resultaatgericht, helicopterview en verantwoordelijkheid.

Waar kom je te werken?
Je maakt deel uit van het team Leefomgeving. Dit team bestaat uit enthousiaste collega’s die samen het beheer-  en de nieuwaanleg van de openbare ruimte verzorgen.  Zij willen leren, verbeteren en ontwikkelen in het belang van de samenleving en de organisatie.

Wie zijn wij
Onze organisatie is continu in verandering. Die verandering realiseren wij met onze professionals. En omdat wij vinden dat professionals ook professionals moeten kunnen zijn, faciliteren wij persoonlijke ontwikkeling, stimuleren wij het pakken van kansen en geven wij ruimte aan het inbrengen en realiseren van eigen ideeën.

De komende drie jaar werken wij met een activiteitenkalender die erop gericht is om de doorontwikkeling van onze organisatie verder te brengen. Het uitgangspunt daarbij is: wat goed is behouden en wat anders kan aanpakken!

Onze gemeente is een kleine en platte netwerkorganisatie met korte lijnen en een groot loyaliteitsgevoel. We werken zelfsturend. Onze kernwaarden zijn: passie, aandacht, verbinden, lef en vertrouwen.

Wat bieden wij jou?
We bieden je een mooie plek binnen onze organisatie voor 36 uur per week. Je salaris is afhankelijk van je kennis, opleiding en ervaring en is maximaal € 4.225,- bruto per maand (uitgaande van functieniveau 10 bij een werkweek van 36 uur).

Wij zijn een moderne werkgever. Wij kennen uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van reiskosten, flexibele werktijden, verlofregelingen en studiefaciliteiten. Daarnaast beschik je als medewerker over een Individueel Keuze Budget van 16,8% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen of er vakantie uren van te kopen.

Solliciteren of nog meer weten?
Ben je enthousiast geworden? Reageer dan via deze sollicitatielink, dit kan tot en met 21 februari 2018 o.v.v. vacaturenummer 46481. Heb je vragen? Neem dan contact op met Angel Franken, Medewerker Teamcoach op telefoonnummer 06-81871409 of Sjako Janse, Adviseur Leefomgeving / Projectcoördinator op telefoonnummer 06-53375735.

Sollicitaties die na de reactiedatum binnen komen, worden niet in behandeling genomen.

Acquisitie stellen wij niet op prijs!